پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226149
کي روش: از فردا جشن ايران آغاز مي شود/دارو مصرف کردم تا بتوانم بازيکنان را انتخاب کنم
تاریخ انتشار : 1395/06/11 08:20:21
نمایش : 1268
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: شب گذشته براي انتخاب ترکيب تيم ملي مقابل قطر دارو مصرف کردم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارلوس کي‌روش در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم ملي فوتبال ايران مقابل قطر اظهار داشت: به دوستانه رسانه خوش‌آمد مي‌گويم در ابتدا به جشني که پيش رو داريم اشاره مي‌کنم که فردا براي ايران آغاز خواهد شد و جام جهاني 2016 خواهد بود.

وي ادامه داد: مطمئنا تمام تيم‌هاي حاضر در گروه بازي‌هاي دشواري خواهند داشت. اميدوار هستيم که در مسير پيش رو بتوانيم در جايگاهي که متعلق به تيم‌هاي صعود کننده است دست يابيم. از زمان شروع مسابقات که فردا است هدفمان اين است که در جام جهاني حاضر شويم.

کي‌روش تاکيد کرد: قطر هم يکي از کانديداهاي جدي صعود به جام جهاني است.قطر کارهاي بزرگي را انجام داده تا به هدفي که مي‌خواهند دست يابند و هدف آنها رسيدن به جام جهاني است. مي‌دانيم که بازي دشواري را پيش رو داريم تيمي که آماده سازي خوبي را سپري کرده اما اميدواريم بتوانيم در استاديومي که پر از هوادار مي‌شود، پيروز شويم.

سرمربي تيم ملي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر هويت بازيکنان قطري و واکنش سرمربي اين تيم خاطرنشان کرد:اجازه بدهيد يک مطلبي را شفاف بگويم، صحبت هايي که در چند روز اخير انجام دادم ربطي به صحبت‌هاي امروز ندارد. من سرمربي ايران هستم اگر شخصي توانايي گوش دادن به مسائل را ندارد وظيفه ندارم در مورد مسائلي که ديگران را گمراه مي کند توضيح بدهم. بياييد در مورد مسائل بازي صحبت کنيم. هيچ تيمي در جهان قبل از شروع بازي نمي‌تواند خود را برنده بداند کارهاي گذشته به گذشته مربوط مي‌شود و کاري که امروز و فردا انجام مي دهيم ارزش ما را تعيين مي کند. ارزش تيم‌ها به آخرين بازي آنهاست نه بازي‌هاي 3-4 سال قبل.

وي افزود: با کمال احترام به رويارويي به قطر مي‌رويم، تيمي که مدت‌ها آماده‌سازي مي‌کند و سياست‌هاي خاصي را براي بازيکنان در نظر گرفته اند که به خودشان مرتبط است و به ما ربطي ندارد. ما بايد کار خود را انجام دهيم و اقدامات حريف به ما ربطي ندارد.

وي تاکيد کرد: قطر بازيکنان خوبي دارد و احترام کاملي براي قطر قائل هستيم. کارهايي که بايد انجام بدهيم اين است که درون زمين بهترين کار را انجام دهيم و 90 دقيقه در زمين بجنگيم. مقابل تيمي بازي مي‌کنيم که دقيقا مثل ما است و سعي مي کند در جام جهاني روسيه حضور يابد. تيمي که جام جهاني 2022 را به آسيا آورده و بايد قدرداني کنيم از سرمايه گذاري هايي که انجام داده است جداي از دست‌آوردهايي که داشته‌اند بايد از کارهاي آنها تقدير کنيم.

کي‌روش در مورد ترکيب تيم ملي خاطرنشان کرد: آخرين خبر اين است که شب گذشته تمام بازيکنان در شرايط آمادگي بودند و پراز انگيزه هستند. ديشب سردرد بزرگي داشتم و دارو هم مصرف کردم زيرا بايد بازيکنان را انتخاب مي‌کردم. 25 بازيکني که سراسر انگيزه هستند براي همين مجبور شدم دارو مصرف کنم تا از سردردم کم شود. مطلب بعدي اين است که بازيکنان من و مردان فوتبال ايران ثابت کرده اند که با نگرشي لازم وارد زمين مي‌شوند که فقط در اين هنگام مي توانند تعهد و عشق خود را نشان دهند و فردا هم قطعا اين مورد رقم خواهد خورد.

سرمربي تيم ملي افزود: نقاط قوت بازيکنان تيم ملي ايران را نمي‌توانم بگويم زيرا چند قطري هم اينجا هستند اما مي‌توانم از قطر شروع کنم. ايمن در دروازه است خوخي و کريم در دفاع و در خط حمله تاباتا و سباستين حضور دارند. فقط بايد آروز کنم که فردا شاهد بازي خوبي باشيم و هواداران هر 2 تيم نسبت به عملکرد بازيکنانشان خوشنود باشند.

وي در مورد حضور بيشترش روي نيمکت تيم ملي ايران نسبت به مربي قطر گفت: شکي نداريم نقاط قوت را در اختيار داريم. بايد در نظر داشته باشيم که بازي مقابل قطر تنها قسمتي از بازي‌هاي مقدماتي ماست، بازي‌هاي ديگري هم داريم. بازي با قطر 10-15 دقيقه اولي خواهد بود که صعود به جام جهاني را در پي داريم. پايان بازي مقابل قطر پايان دنيا نخواهد بود. بعد از 5 سال راهکارهاي مختلفي داريم که مي‌توانيم براي موفقيت ارائه دهيم مي‌توانيم يک بازي انجام دهيم و در بازي بعدي با فاصله 3-4 روز نيز 3-4 تغيير داشته باشيم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html